نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش عفونت چشم دلیل دوری زارع تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و نساجی در لیگ برتر فوتبال | جنگ برای قهرمانی و بقا اقدام عجیب پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنانش برنامه‌های توخل برای بازی با رئال مادرید شرط ماندن اوسمار در پرسپولیس مشخص شد
سرخط خبرها

برد والیبالی‌ها مقابل استرالیا با تاکتیک سنجیده و تعییرات بموقع

  • کد خبر: ۱۱۲۲۱۶
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
برد والیبالی‌ها مقابل استرالیا با تاکتیک سنجیده و تعییرات بموقع
تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها با برتری در همه آیتم‌ها موفق به شکست سه بر یک استرالیا شد تا شاگردان بهروز عطایی به ریل پیروزی برگردند و شکست سال گذشته برابر این تیم را جبران کنند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، پنجمین روز هفته نخست مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۲ در گروه مردان از امروز (یکشنبه ۲۲ خرداد) با شش دیدار در دو شهر اوتاوا و برازیلیا پیگیری می‌شود.

در چهارمین دیدار امروز و دومین مسابقه گروه اول این رقابت‌ها در شهر برازیلیا دو تیم ملی والیبال ایران و استرالیا به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان بهروز عطایی سه بر یک حریف خود را شکست دادند تا به دومین برد خود در این رقابت‌ها دست یابند و ۶ امتیازی شوند.

تیم ملی والیبال ایران در این ست نخست این دیدار، بازی روانی به نمایش گذاشت و استرالیا تا امتیاز نهم تقریبا همگام با ایران پیش آمد، اما در ادامه مردان والیبال ایران اقتدار خود را در زمین به حریف دیکته کردند و ست نخست ۲۵ بر ۱۴ به سود ایران به پایان رسید. در ست نخست تیم ایران ۱۳ امتیاز از حمله، دو دفاع، دو سرویس و هشت امتیاز از اشتباهات استرالیا به دست آورد.

در ست دوم روند خوب تیم ایران ادامه یافت و به‌رغم اینکه استرالیا در امتیاز‌های ابتدایی پایاپای با ایران پیش آمد، شاگردان بهروز عطایی ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسیدند تا از نظر ست شماری دو بر صفر پیش بیافتند.
در ست سوم سه امتیاز اولیه بازی به تیم استرالیا رسید. این موضوع از نظر روانی تاثیر منفی بر روی بازیکنان جوان ایران داشت و به رغم تلاش ملی پوشان نتیجه این ست ۲۵ بر ۱۸ به استرالیا رسید. تیم ایران در این ست چند سرویس را به تور زد و امتیاز‌های زیادی از دست داد. علی رمضانی و صابر کاظمی نیز در این ست به میدان آمدند.
در ست چهارم تیم ایران همانند ست‌های اول و دوم، کوبنده شروع کرد به گونه‌ای که سرمربی استرالیا در امتیاز ۶ بر دو به سود ایران مجبور به گرفتن وقت استراحت شد، اما امتیاز بعدی هم باز به ایران رسید. در مجموع این ست نیز ۲۵ بر ۱۵ به سود قرمزپوشان ایران شد تا مردان والیبال ایران در نهایت سه بر یک فاتح این میدان شوند.

عملکرد بازیکنان تیم ایران مقابل استرالیا در همه آیتم‌ها شامل حمله، دفاع و سرویس نسبت به حریف بهتر بود و با این نتیجه تیم ایران علاوه بر کسب دومین برد، شکست سه بر یک سال گذشته برابر این تیم را جبران کرد.

پیروزی۳ بر یک ایران بر استرالیا همانند بازی با چین با تاکتیک سنجیده و تغییرات بجا ممکن شد، تا تیم ملی با روحیه مناسبی علی رغم استراحت کم و ناچیز به دیدار حریف اصلی اش ژاپن در هفته اول لیگ ملت‌ها برود.

تاکتیک سنجیده ایران در بازی با استرالیا، یکی جایگزینی اسفندیار به جای شریفی بود و دیگری انتخاب بازی سرعتی در سایه دریافت‌های خوب و روی بازیسازی بی نقص وادی که عملا شیرازه دفاعی تیم بلندقامت حریف را به هم ریخت تا توخته و جلوه هم با مشارکت در حمله روی تور کار بازیکنان قدرتی (اسماعیل نژاد، عبادی پور و اسفندیار) را کامل کنند.
نکته مهم بعدی سرویس‌های فوق العاده‌ای بود که بازیکنان ایران روانه زمین حریف کردند و از سوی دیگر با استفاده از ظرفیت کامل توپ‌های برگشتی باعث زمین گیر شدن حریف شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->